Join JustParents to ask for advice and make new friends! It only takes 60 seconds. Join for free

AF due this sunday

GTTkelGTTkel
posted 1 decade 11 months ago
so I bought a 2 pack test just in case. It's not one of those that you can do before hand it's one you can do 'from the day your period is due'.


But I couldn't wait so I took a test this afternoon and got a very very very very faint positive Very happy Going to take the other test tomorrow morning to double check, coz with my other 2 I took 2 tests to make sure.













Very happy Very happy Very happy Very happy


mum2popsnjakmum2popsnjak
posted 1 decade 11 months ago
Oh my god, Yay Very happy That was fast work hun! haha. I had a feeling you would have a BFP hun. Especially when you were talking bout emotions the other day! Very happy I'm really pleased for you,let us know what tommorows test says! Xx

hapydazyhapydazy
posted 1 decade 11 months ago
I had that feeling too!! Very happy I'm hoping that faint positive is going to be a really bright positive by Sunday!!! Kiss

HouseOfBlueHouseOfBlue
posted 1 decade 11 months ago
any positive is a positive i say, no matter how faint!!! well done!! Very happy with DS2 i got one of them 'test 4 days before your period' i tested a week before and it came up positive before id even peed on it haha!! (well, it didnt, just seemed like it did lol!)

candgsmumcandgsmum
posted 1 decade 11 months ago
well done hun Very happy

I thought you may have been when you were on about your emotions being all over the place. x

GTTkelGTTkel
posted 1 decade 11 months ago
Taken 2 more tests today lol, 2 more positive results so I think I can believe it now.
Funny thing is (and don't think I'm a scab) but I don't normally iron clothes, (except for a wedding or something) have not done since Denis was born but on monday I had a sudden urge to iron and then I remembered photos of me while pregnant with Summer doing the ironing which Steve took as proof as I never normally iron. It must be a pregnancy thing but why? It's too early for nesting!

Any way I'm excited but doesn't quite feel real yet, waiting for the sickness and light headedness to start then it'll feel real. Steve and I are already disagreeing because I want to keep the baby's sex secret this time (I found out with the other 2) but he wants to know.

HouseOfBlueHouseOfBlue
posted 1 decade 11 months ago

GTTkel said:
Funny thing is (and don't think I'm a scab) but I don't normally iron clothes, (except for a wedding or something)


does this mean im a scab then too hehe!!!

mum2popsnjakmum2popsnjak
posted 1 decade 11 months ago
Hahaha Scab? haha. I must know hundreds of scabs then! lol.

So pleased for you though hun, as for the 'discussions' you are having with Steve. We had the same 'discussion' I wanted to keep them secret and Mike really wanted to know, but i won on the end. I'm sure he will come round if that is what you want hun. I used the 'it's me that has to go through all of this' excuse loads when having mine! lol Xx

hapydazyhapydazy
posted 1 decade 11 months ago
Wow you guys work quick!!! Very happy

I'm soooooooooo happy and excited for you!!! Very happy Here's to a wonderfully healthy pregnancy!!

kristagkristag
posted 1 decade 11 months ago
Brilliant news hun Very happy Hope you have a wonderful pregnancy Kiss

WelshMumWelshMum
posted 1 decade 11 months ago
Congratulations! Baby

ElinElin
posted 1 decade 11 months ago
Gratz Very happy

eamesy88eamesy88
posted 1 decade 11 months ago
- My blog
Weird how you start doing things you dont normally, but congrats hope everything goes well for you Very happy

LucyLucy
posted 1 decade 11 months ago
well done congratulations

candgsmumcandgsmum
posted 1 decade 11 months ago

HouseOfBlue said:

GTTkel said:
Funny thing is (and don't think I'm a scab) but I don't normally iron clothes, (except for a wedding or something)


does this mean im a scab then too hehe!!!


And me??

I only ever iron my work clothes and Charlotte's uniform Embarassed

Congrats hun Very happy xx

jo-jojo-jo
posted 1 decade 11 months ago
Very happy Congrats hunni i left a msg in your blog as i totaly missed this post Neutral . (i found it now Embarassed lol).

GTTkelGTTkel
posted 1 decade 11 months ago
I feel sick!!!! I normally help in Summer's class monday morning but this week we've changed it to today and I'm due to go in any time now but I've had lunch and now feel bleurgh. Bleurgh! Bleurgh! Bleurgh!

Join JustParents for free to reply

Search

Questions needing your answer

Latest Reviews