Join JustParents for free to ask for advice and make new friends! It only takes 60 seconds. Join JustParents

Britains Got Talent

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago
I'm addicted Embarassed

I'm not usually into this sort of thing and I can't stand X factor, but I'm loving Britains got talent Thumbs Up


Join JustParents to remove this advert

ElinElin
posted 9 years 3 months ago
I like it too.

AlexAlex Moderator
posted 9 years 3 months ago
I saw a bit last night (as I dont normally watch thinhs like that) bu I saw signature and thought they were brill Clapping

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago
Yeah they are great, really entertaining Thumbs Up

I was kind of sad for Dean as he's talented, but i had to agree that he was a bit wooden on the acting bit, but LOVE Gin, that's the best dog ever Very Happy

I missed most of it last night because we got into Shrek on BBC3 LOL, but saw the votes and the last few acts.

RichRich Moderator
posted 9 years 3 months ago
Signature for the win!!! amazing act!

ElinElin
posted 9 years 3 months ago
Yeah they was sooo good. But i want to see Charlie Green. He is from Droitwich were me and Rich live Very Happy

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago
I will probably remember him when he comes on LOL. Got it set on reminder for tonight already Thumbs Up

AlexAlex Moderator
posted 9 years 3 months ago
Ok- I quite like hoop-la-la Embarassed

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago

Alex said:
Ok- I quite like hoop-la-la Embarassed


Haha they are great!!!!

i really liked Charlie Green too, I thought the song was cool Shrug

AlexAlex Moderator
posted 9 years 3 months ago

candgsmum said:

Alex said:
Ok- I quite like hoop-la-la Embarassed


Haha they are great!!!!

i really liked Charlie Green too, I thought the song was cool Shrug


who is Charlie Green (is he the boy that sings so beautifully?) I havent been watching and I am just flicking just now

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago
Yeah he's the 10yr old and wearing the blue shirt.

The other lad that sings really well was on yesterday and got through to the final. Andrew I think he was called, he is the choir boy.

RichRich Moderator
posted 9 years 3 months ago
Charlie Green has'nt sung on the live shows yet...

bunnigirlbunnigirl
posted 9 years 3 months ago
i love all the ones who have gone through to the final so far so it gonna be really hard on sat for me to choose LOL

xxx

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago

Rich said:
Charlie Green has'nt sung on the live shows yet...


He was on tonight, I was typing as the show was on.

(because i'm that sad I was sitting watching TV while on the laptop Embarassed Embarassed)

LucyLucy
posted 9 years 3 months ago
i love BGT its soo much fun!!!

RichRich Moderator
posted 9 years 3 months ago
Keep forgetting that the shows are every night now Embarassed

candgsmumcandgsmum
posted 9 years 3 months ago
Final tonight, watched it and voted even LOL!

Got the results on reminder - told you I was hooked LOL!! Very Happy

LihraLihra
posted 9 years 3 months ago
I cant believe he won he is crap. I was voting for signature there great

gypseygypsey
posted 9 years 3 months ago
Clapping Clapping i thought george was great he deserved to win

mummyheathmummyheath
posted 9 years 3 months ago
- My blog
i wanted Escala or Signature to win. they were my fav, i wasnt really keen on george i bored me i thought Escala were great.

Join JustParents for free to reply

Forum search

Latest Reviews